15 Mart 2010 Pazartesi

Bir Biletix Klasiği

2010-Dunya-Basketbol-SampiyonasiDünya Şampiyonası'nın kalan biletleri eleme grubu ve diğer final paketleri de satışa çıkmış ve fakat bize haber vereceği söylenen Biletix haber vermedi. Tesadüfen Basket Dergisi'nde haberi görünce hemen alayım diye girdim. Eleme grubunu aldım fakat şampiyonluk paketini almak ne mümkün site sürekli hata vermekte. Sonra tek tek bakayım dedim ve ne ile karşılaştım dersiniz. Yarı final ve final kombinesinde sadece Zone 5 mevcut. Ne zaman çıktı da tükendi bu biletler? Kimlerin haberi vardı da hemen kaptı biletleri? Yoksa katakulliye mi geldik. Haber daha hiçbir yerde yok. Ve basketdergisinde görür görmez girdim almaya ki 10 dakika sonra falan sitede idim. Ama gel gör ki bilet alamıyorum. Tebrikler biletix.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

:) iyide bu biletix in imza yaptığı ilk rezalet değil ki.Biletix denilince ilk akla gelen şey,bilet alamamaktır.
Ödediğimiz o kadar yüklü komisyonlaramı yanayım , bilet alamadığımamı yanayım.Biletix değil ziletix.Mybilet durur iken neden hala biletix ile çalışır bu organizatör firmalar bilmemki.