17 Ağustos 2009 Pazartesi

Can Yanmayınca Bağrılmıyor Demek Ki

Enes-Kanter-Remzi-Dilli-Nedim-Karakas-Mahmut-UsluYaklaşık 10 gündür tatildeydim o arada neler oldu neler, benim açımdan en önemlisi Kerem Gönlüm'de çıkan yasaklı madde olmasına rağmen Enes Kanter ile ilgili demeçleri görünce ilk ondan başlayayım istedim. Açıkcası Remzi Dilli, Mahmut Uslu ve Nedim Karakaş'ın demeçlerinde haklılık payı görsem de bu demeçlerin neden başınıza gelince ortaya çıktığını daha önce yaşanan vakalarda sesi çıkmayan ilgili kişilerin şimdi gazete gazete dolaşıp isyan etmelerini, isyanlarına hak versem de, desteklemiyorum açıkcası. Yıllarca bu ülkede Efes Pilsen altyapısından adam yetiştirdi ve bunların çoğunu bu şekilde kaptırdı. Sadece Efes değil bu şekilde kaptırılan birçok oyuncu var. O zaman hiçbir açıklama yapmayanlar bugün kendi değerleri kaybedilince mi ülke basketbolunu hatırladılar. Bu durumda sormak isterim hatırlanan ülke basketbolu mu gerçekten yoksa Fenerbahçe Ülker'in çıkarları mı? Ülke basketbolu deniyorsa o zaman daha önceki örneklerde de bu kadar ağlanmasa da bir tepki vermek gerekmez miydi?

Aslında şu anda aynı şeyi Efes Pilsen yönetimi de yapıyor. Bu konuda en çok canı yanan ekiplerden biri Efes Pilsen hatta bu yüzden altyapıdan adam çıkarmak konusunu son yıllarda tavsaklayan da Efes Pilsen. O zaman bir destek vereceksin sen de bu konuda kim olursa olsun mağdur olan. Zamanında onlar bize arka çıkmış mıydı gibi bir kin gütmek Efes Pilsen'e yakışır bir tavır olmaz. Tabi bu tamamen benim düşüncem

Hiç yorum yok: