24 Şubat 2010 Çarşamba

Basketbol İçin Destek Olmak


Uzun zamandır Efes Pilsen ile ilgili yazı yazmıyorum ve çok önemli Maccabi Tel Aviv maçından önce bunun nedenini açıklamak istedim. Yoruldum açıkcası. Turgay Demirel'den, Türk Telekom maçında çıkan olaylara, Nedim Karakaş'ın Aydın Örs'e söylediklerinden, Rakocevic-Ergin Ataman kavgasına ve devamında olanlara, tüm takımlarımızın Avrupa'daki başarısızlıklardan, ligde oynanan kötü basketbola herşey yordu ve uzaklaştırdı beni. FB Ülker-Efes Pilsen maçlarını izlemedim bile, izlemek de içimden gelmedi açıkcası. Ben öyle bir Pertevniyal maçı izledim ki o çocukların saflığı ve basketbol oynama isteğini görünce ve yukarıda dönenler ile karşılaştırınca onları yazmak daha zevkli emin olun. Her maçı Cuma günü mesai saatlerinde oynamasa her maçına da giderim Pertevniyal'in ama maalesef Cuma oluyor maçlar. Onlar kirlenmemiş, onlar temiz daha ve umarım öyle temiz kalırlar.

Şimdi herşeyin geride kalması ve en azından 2010 Dünya Şampiyonası için ivme almamız açısından en önemli maçlara çıkıyoruz ve burada gene görev Efes Pilsen'e düşüyor. Bu maçları kazanması gerek Efes Pilsen'in bu serbest düşüşe bir son vermemiz gerek. En azından yavaşlatmamız gerek. Ben maalesef gene salonda olamayacağım ama olabilen herkes salona gidip Efes Pilsen'i desteklesin lütfen. Bunu sadece Efes Pilsen için değil basketbolumuz için de yapmamız gerek.

Hiç yorum yok: