27 Temmuz 2009 Pazartesi

Spor ve TRT

Haftasonu çok işim olduğu için herhangi bir giriş yapamadım, o arada ise 18 ve 20 yaş altı Avrupa Şampiyonalarını takip etmeye çalıştım. Bu takip sırasında dikkatimi çeken ise bu turnuvaların hiçbir televizyon yayınının olmaması idi. İzlemediğin maçın yorumunu yapmak konusunda çok hevesli de olmadığım için sadece sonuçları vermekle yetindim blogumda.Bütün bu süreç içerisinde futbol dışındaki branşlarda yayın yapacak bir spor kanalının eksikliğini hissettim açıkcası. Aslında NTV Spor var ama özellikle altyapı turnuvalarını takip edecek bir spor kanalı değil NTV Spor. Bu işi yapsa yapsa TRT yapabilir. Sonuçta tenisten, voleybola, atletizmden, baskete tonla spor dalında yayın bulunabilir elbette. Üstelik çok da pahalı yayınlar olmaz bu ve TRT'nin bir rating kaygısı olmadığı içinde çok rahatlıkla bu işin altından kalkabilir.

Benim burada düşündüğüm daha çok üst düzey organizasyonları değil, daha altyapı tarzında organizasyonları yayınlayan bir spor kanalı. Hem bu kanal aynı zamanda spiker yetiştirme merkezi de olabilir.

Konusu gelmişken belirteyim 20 Yaş Altı Avrupa Şampiyonası'nda takımımız Litvanya'ya 77-72 yenilerek altıncı oldu. 18 Yaş Altı Milli Takımımız ise grubunda 3'te 3 yapıp ikinci tura adını yazdırdı. İkinci tur ilk maçı bugün 16:45'te.

2 yorum:

agopist dedi ki...

Aslolal Sivasspor'un hazırlık maçları:)

Hakan dedi ki...

Tamam olsun onu TRT 1 'de verirler zaten, bu başak bir kanal olsun.