6 Ekim 2009 Salı

Basketbola Dönme Zamanı

efes-pilsen-cska-moskova
Gerçekten sıkıldım bu olaylardan ve basketbola dönmemiz gerektiğini düşünüyorum artık. Öncelikle Efes Pilsen 7-8 Ekim saat 19:00'da Ayhan Şahenk'de CSKA ile hazırlık maçları yapacak. Maçlar ücretsiz ve televizyon yayını SKYTURK'ten yapılacak. Her ne kadar televizyon yayını olsa da gitmeli derim ben bu maçlara. Şahsen ben orada olacağım.

İkinci bir haberi başka bir forumda görmüştüm ama Aykut arkadaşımız da yazınca tamamen konfirme etmiş oldum. Daha önceki yazılarımdan birinde Profesör'ün yani Prkacin'in basketbolu bırakmayı düşündüğünu söylemiştim. Bu düşüncesini en azında bir senelik ertelemiş Prkacin ve KK Zagrep takımıyla 1 senelik sözleşme imzalamış.

Efes Cup ve Avrupa Şampiyonası'nda ayrı bir gözle izlemiştim onu ve gördüğüm hala işi bitmemiş. Bu yüzden bırakmama kararına sevindim açıkcası.

Geç de olsa Aykut arkadaşımızı bu vesileyle evliği için tebrik etmek isterim. Bir yastıkta kocasınlar efendim.

Hiç yorum yok: