9 Ekim 2009 Cuma

Efes Pilsen:1 - CSKA Moskova:1

efes-pilsen-cska-moskova
İki maçı aynı anda yazarım demiştim kendi kendime ama her ne hikmetse her iki maçında ilk yarılarını işlerim yüzünden kaçırdım. Birinci maçta salonda idim, ikinci maçı ise ancak televizyondan izleyebildim. Efes Pilsen her iki maçta da bana tutuk gözüktü açıkcası, henüz oturmuş bir takım izlenimi vermedi. Setler tam olarak oturmuş değil. Roller belirlenmeye çalışıyor daha. Hoş ilk maçta Kerem Tunçeri hiç oynamadığı için neredeywse oyun kurucusuz oynadık, ikinci maçta ise kısa süre aldı Kerem ama burada da sakatlığı sebebiyle çok etkili olamadı.

Rakoceviç ve Nachbar'a hiç pozisyon hazırlayamadık. Pota altına top indiremedik. Eski takım sahada iken daha iyiydik ama yenilerin uyum süreci maalesef devam ediyor. Umarım kısa zamanda uyum süreci biter ve takım düzenine geçeriz. Dikkatimi çeken bir başka nokta ise özellikle ilk maçta çok sinirli hareketlerde bulunan Ergin Ataman'ın (Nachbar bir pozisyonda zorlama üçlük attı diye molada board'u yere atacak kadar sinirli tepki verdi Nachbar'a ve bir daha da oyuna sokmadı. Ondan hemen sonra Sinan'ın tuttuğu Holden üst üste iki üçlük atınca mola aldı ve bu sefer Sinan hışmına uğradı ve o da bir daha sahaya giremedi.), ikinci maçta hiç tepki vermemesi ve hatta takımı onun değil Ufuk Sarıca'nın yönetmesi oldu. Bir diğer noktada her iki maçta da kasti faul alan Santiago oldu, sanırım yeterince kullanılmadığı için sinirliydi Santiago.

Ender bildiğimiz Ender gene, Sinan'ı da tutuk gördüm ayrıca. Kasun biraz istekli ama ona da top indirmiyoruz pek fazla. Kaya fena değildi ama hala basit atışları kaçırma hastalığı devam ediyor. Thorton'un parmağı çıktı ilk maçta ve ikinci maçta da oynamadı. Smith'i iyi gördüm özellikle savunmada çok top kaptı ama bazen zorlama atışlarına geri dönüyor maalesef. Shumpert ise kaldığı yerden devam ediyor açıkcası.

Güzel hazırlık maçları oldu bence, takımda Euroleague'in orta seviye üstü bir takım karşısında takım kendini test etmiş oldu ve eksiklerini gördü. Oyun kurucu ve 4 numaradaki problemler devam ediyor. Bunlara yönelik setler hazırlanması gerek en azından.

Hiç yorum yok: