26 Ekim 2009 Pazartesi

En Sonunda Cezayı Açıkladılar

Kerem-Gonlum-DopingVe FB Ülker tarafından istenen oldu Kerem alabileceği cezanın maksimumunu aldı. Üstelik Efes Pilsen'e tonla suçlama ile. Federasyon FB Ülker gibi tonla suçlama yöneltti Efes Pilsen'e. Ve sürpriz ama bu konuda bir delilimiz yok dendi. Delil olmadan suçlama yapabilme yetkisini gördü kendinde basketbol federasyonu. FB Ülker artık söylemlerine de hiçbir şey demeyeceğini ve hatta daha da ileri gidebileceklerini bu kararla kesinleştirdi. Hayırlı olsun, hoş günler bizi beklemiyor. Ben eminim salvolar şimdiden başlamıştır FB Ülker cephesinde ve bunlar da yakında kamuoyuna yansır. Zaten taraftarları saymıyorum onlar çoktan yorumları ile baltaları çektiler. Yani ellerine geçsek bizi de arada götürecekler o derece.

Son lafım gene federasyona bu ceza bu kadar neden geciktirildi. Bunun da açıklamasını istiyorum federasyondan. Yoksa ben de FB Ülker ile pazarlıklar döndüğü yönünde güçlü kanılar oluşacak. Ne de olsa federasyonda çalışanlar FB Ülker'e geçme eğilimindeler sürekli. Bu kişiler aracılığıyla bir pazarlık sürdürülmüş olabilir mi acaba?

Metinde burada.

Uzunu zamandır hastalığımdan dolayı yazamadım ama böyle bir konuyla dönmek açıkcası beni de üzdü.

Hiç yorum yok: