22 Haziran 2009 Pazartesi

Hüseyin Beşok: Hiçbir Yere İmza Atmadım.

Galatasaray Cafe Crown'da forma giyen Hüseyin Beşok, Telekom'a transferi hakkındaki iddiaları yanıtladı.

Galatasaray Cafe Crown'da forma giyen Hüseyin Beşok, transferi hakkındaki iddiaları yanıtladı. Türk Telekom'a transfer olduğu iddia edilen Hüseyin Beşok böyle bir şeyin gerçekleşmediğini söyledi. İlk tercihinin Galatasaray'da kalmak olduğunu söyleyen Beşok, "Takımımda nasıl gelişmeler olacağını bekliyorum. Ben Galatasaray'da kalmayı isterim. Telekom'dan da bir teklif var ama aynı zamanda yurtdışından da var. Yunanistan, İspanya ve Fransa'dan ciddi şekilde istiyorlar. Şuanda ne yapacağım belli değil. Bu hafta içinde her şey belli olacak. Ancak ne Telekom ne de başka bir takıma imza atmadım" dedi.

Kaynak: Basketdergisi

Böylece ben de kendimi yalanlamış oldum:)

Hiç yorum yok: