22 Haziran 2009 Pazartesi

Rakocevic Transferini Anlatıyor

Efes Pilsen'in bomba transferi Igor Rakocevic bugün düzenlendiği basın toplantısında önemli açıklamalar yaptı.

Efes Pilsen'in Avrupa devlerini ekarte ederek renklerine bağladığı Igor Rakocevic bugün düzenlendiği basın toplantısında TAU Ceramica'ya veda ederek Lacivert-Beyazlılarla 3 yıllığına anlaştığını söyledi.

Yeni bir heyecan ve mücadele istediğini, tam bu sırada Efes'ten teklif geldiğini söyleyen Sırp oyuncu, "Efes Pilsen gibi büyümek isteyen bir takıma yıldız olarak gitmek benim için önemli. Böyle güzel bir teklif gelince bunu birkaç gün düşündüm ve hemen kabul ettim. Geçen hafta perşembe günü Efes Pilsen'e kabul ettiğimi söyledim ardından da imzayı attım. Benim için Euroleague'de en az Top 16, Türkiye'de de şampiyonluk hedefleyen bir takıma gitmek önemli bir fırsat. Burada takıma yardımcı olup başarılı olmak istiyorum. Böyle bir hedefe ihtiyacım vardı. İşte bu nedenle TAU, Olympiakos ve Siena'dan gelen teklifleri değil Efes Pilsen'i tercih ettim. Aileme de yakın bir ülke olması nedeniyle İstanbul'a gidip başarılara ulaşmak amacındayım" dedi.

Rakocevic'in yıllık 2 milyon Euro alacağı belirtilirken Sırp oyuncu Eurobasket'te forma giymeyeceğini belirtti. Rakocevic, "Yaşım nedeniyle daha çok dinlenmeye ihtiyacım var. Bu nedenle milli takıma katılmayacağım. Yeni sezona daha güçlü girmek istiyorum" diye konuştu.

Kaynak: Basketdergisi

Hiç yorum yok: